Subject: C-393/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 11:39:59 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/361
Kohtuasja number: C-393/25
Vastuse kuup�ev: 28.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtuliku kontrolli ulatus; tarbija krediidiv�imelisuse hindamise 
kohustuse rikkumine; tarbijakrediidilepingud; t�itemenetlus; �igus �iglasele 
kohtumenetlusele
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/48/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8302

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium